środa, 14 kwietnia 2010

Baranek





  Już po świętach, jedna ja z powodu braku czasu, dostępu do internetu i masy innych zajęci nie miałam niestety okazji na wcześniejsze opublikowanie prac. Teraz gdy czas pozwala na spokojne staram się jakoś to nadrobić.
  Bardzo dziękuje wszystkim za życzenia zarówno te świąteczne jak i urodzinowe.

 A oto przedstawiam państwu mojego baranka, Jest to praca której wykończenie zajęło mi łącznie prawie 6 dni a to wszystko przez loczki, każdy z nich jest oddzielnie mocowany. Loki robione na wykałaczce przedstawiały sie w ten oto sposób:
 (na obrazku również baranek w fazie szczątkowej, ilość loczków z obrazka starczyła na zrobienie około 2cm sierści wiec łatwo sobie wyobrazić jaka masę potrzebowałam na całość)

2 komentarze:

  1. Oj napracowałaś się przy tym baranku!Śliczny jest w tych loczkach!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. no piękny... tylko ile to pracy kosztowało i cierpliwości
    pozdrawiam serdecznie, Poli

    OdpowiedzUsuń